HTML

Chinese dream

Kínai tanévem élményeiről írok beszámolót.

Friss topikok

  • lakota: Én olvaslak! ;) (2012.04.17. 15:19) Két hete az új családnál.
  • Szüleid: Mi is nagyon bízunk abban, hogy minden jobbra fordul. Nagyon sok kellemetlenségen kellet keresztü... (2012.03.23. 00:14) Új család
  • n.orsi: hanem ágyak voltak, na de persze a kínaiakra méretezve… A busz legesleghátuljában volt az ágyam, a... (2012.02.26. 09:05) A füstbe ment terv…..
  • vogel_patrik: Türelem,rózsát terem :) Kellemes ünnepeket itthonról :) És kitartás. (2011.12.24. 20:29) Boldog Karácsonyt! 4 hónap..
  • vogel_patrik: Drukkolok:) (2011.11.20. 03:52) Ideiglenes család..

Címkék

2012.06.04. 11:21 n.orsi

Május 12. - Birthday time

 Egy szombati délután a barátaimat meghívtam vacsorázni szülinapom alkalmából. 17 en voltunk a 17. születésnapomon.  A vacsora tipikus chongqing-i hotpot volt.  Egész finom volt. Vacsi után a gitárboltba mentünk, ahol szokás szerint elhülyéskedtünk.. Ajándékba kaptam egy tortát, és egy hatalmas plüssmacit plusz egykét apróságot. Lufi partit tartottunk, énekeltünk, táncoltunk, majd totracsatztunk.  Nagyon jó volt a hangulat. Majd megkóstoltattam mindenkivel, milyen a magyar pálinka.  Érdemes lett volna videót készíteni az arcokról. :D:D Hajnalig buliztunk, majd Isánál aludtam. Másnap Dáviddal és barátnőjével találkoztam. Beszélgettünk egy kicsit, felköszöntöttek ők is. Nagyon kedvesek voltak. Kaptam egy paandás kulcstart, csokit(!!!) csokit szinte sehol nem lehet venni itt, nem tudom hol szerezték be.. plusz egy pér füllbevalót.

Ezenkívül vasárnap kertészeti kiállításon voltunk.  Rájöttem a kínaiak ha építenek valamit akkor annak hatalmasnak kell lenni, különben inkább nem csinálnak semmit. Ez az ún. Garden Expo volt. Eszméletlen nagy. A világ összes helyének kicsinyített mását próbálták felépíteni virágokból.  Mint ahogy elöző blogbejegyzésemben említettem, a kínaiakra tervezett látványosságokat.. buszok közlekednek  helytől helyig.. Itt is a parkon bellül buszok közlekedtek. Álíítólag Debrecenről is csináltak egy kis parkot, viszont mi nem találtuk meg. ..

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://chinesedream.blog.hu/api/trackback/id/tr994564384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása