HTML

Chinese dream

Kínai tanévem élményeiről írok beszámolót.

Friss topikok

  • lakota: Én olvaslak! ;) (2012.04.17. 15:19) Két hete az új családnál.
  • Szüleid: Mi is nagyon bízunk abban, hogy minden jobbra fordul. Nagyon sok kellemetlenségen kellet keresztü... (2012.03.23. 00:14) Új család
  • n.orsi: hanem ágyak voltak, na de persze a kínaiakra méretezve… A busz legesleghátuljában volt az ágyam, a... (2012.02.26. 09:05) A füstbe ment terv…..
  • vogel_patrik: Türelem,rózsát terem :) Kellemes ünnepeket itthonról :) És kitartás. (2011.12.24. 20:29) Boldog Karácsonyt! 4 hónap..
  • vogel_patrik: Drukkolok:) (2011.11.20. 03:52) Ideiglenes család..

Címkék

2011.09.13. 16:30 n.orsi

Becsengettek!

 Megtörtént az évnyitó, másnap tanítás, mint ahogy az így van rendjén. Nem minden óránkat tartották meg, de azért már kaptunk egy kis ízelítőt, milyen a kínai oktatás. A héten volt tai csi óránk, mandarin, művészetek. Vágtunk ki papírból különböző kínai formátumokat...stb. szóval sok minden érdekes és szokatlan dolgot csináltunk. Vasárnap volt a tanárok napja, és ezen alkalomból el szoktak menni közösen vacsorázni a tanárok. Minket, cserediákokat is meghívtak, sőt, ragaszkodtak, hogy menjünk.  Úgyhogy eltöltöttünk egy estét közösen a leendő tanárainkkal. Egy nagyon kellemes kis helyen vacsoráztunk, rendeltünk rengeteg kaját, mint ahogy ezt itt szokás. Vacsora után még nem voltunk fáradtak, úgy Isa a boliv cserediák társaságában elmentem biliárdozni. Nagyon jól elszórakoztunk. Utána még mászkáltunk kicsit a környéken. Szombaton délelőtt itthon voltam, délután a város központban voltam Fredericoval és Isaval. Tartottunk egy kis szülinapi hülyéskedést. Nagyon vicces, hogy rajtam kívül a 3 cserediák három, egymást követő napon született. Vasárnap egész nap itthon voltam, unatkoztam.

Hétfőn volta közép ősz ünnepe(legalábbis ennél értelmesebben nem tudom lefordítani), és ilyenkor a családok együtt szoktak lenni, programokat csinálni. Én reggelre belázasodtam, a családom pedig elment itthonról. Egész nap itthon feküdtem lázasan. Írtam SMS-t hogy mégis hova tűntek, de nem kaptam választ. Mindegy, túlélem. Este hazajöttek, és még egy bocsánatot sem tudtak kinyőgni... Akartam írni, de amilyen ideges voltam, jobbnak láttam, ha hanyagolom. Most is rohanva írok, mert mennem kéne már aludni. Majd holnap folytatom, hogy milyen volt a hétfőm. Sok minden történt.. addig is Üdv.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://chinesedream.blog.hu/api/trackback/id/tr623224641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása